Wij zijn open! Niemand aanwezig om het pakket aan te nemen? Laat dan het pakket afleveren op uw huisadres of geef onder 'opmerkingen' de gewenste afleverdatum aan.
Bevalt de aankoop niet of is het snel stuk?
Jammer! Neem contact met ons op en we lossen dit op. Dit kan bij voorkeur door te reageren op het bevestigingsmailtje die je ontvangt bij een bestelling of via de contact pagina.
Vergeet niet te vermelden in je mail:
- Je naam
- Je ordernummer
- Wat je retour wilt sturen (Alles of een deel van de order)
- Reden van retour (Niet verplicht)
- Hoe je dit het liefst opgelost ziet
We doen niet moeilijk, beloofd. We zijn doorgaans veel soepeler dan de minimale wettelijke vereisten. Maar voor de volledigheid staan hieronder uw wettelijke rechten beschreven:
'U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via contact [@] oortjessale.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in goede conditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Het is goed om te weten dat gebruiksschade niet onder de garantie valt, denk hierbij aan vallen of afbrekende aansluitingen. Oortjessale/Retailsale is dan ook niet verantwoordelijk voor schade dat hierdoor is ontstaan (zie voorwaarden). In het geval van (verlengde) fabieksgarantie gaat de afhandeling via de fabrikant. Oortjessale zal in dat geval als tussenpersoon handelen.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact [@] oortjessale.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Snelle levering
Eerlijke klantenservice
3,95 verzendkosten
Direct vanuit Nederland
Ideal, MisterCash, Paypal
Goedkoop
Keurmerken
Veilige SSL verbinding
Onderdeel van Retailsale webshops
Oortjessale.nl © 2024